
Radio Vocea Evangheliei - ascultă cu sufletul
Colaborarea cu RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU durează de opt ani – timp în care am desfășurat împreună proiecte, cu același entuziasm ca la început. Ceea ce s-a întâmplat la RVE Sibiu a debutat ca un proiect foarte complex. Postul de radio are acum o strategie de marketing și PR unitară și updatată, un website complet, mobile-friendly, o pagină de Facebook crescută organic, dinamică, atractivă și colaboratori importanți, care apelează la serviciile radioului. La 26 de ani de existență ai radioului, am lansat împreună prima revistă RVE Sibiu ‒ RELEVANT. Tot o lansare în premieră au fost și CONFERINȚELE RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU. Am organizat împreună concursuri, campanii umanitare, iar vânzările de produse RVE (calendare și CD-uri), în urma colaborării, au crescut cu peste 300%.




MURA - mese cu foc
Prin conceptul MURA, am lansat un brand care a introdus un produs unic pe piața din România: mesele cu foc, destinate spațiilor outdoor. Pe lângă originalitate și impactul estetic deosebit, acestea încălzesc atmosfera și stârnesc pofta de povești. Pentru crearea website-ului, am organizat ședințe foto împreună cu cei de la MURA și ne-am bucurat de o colaborare și comunicare foarte bune. Dupa lansare, MURA a devenit și partener eMAG Marketplace.




Don Pizzone - vera pizza con amore
Am construit Don Pizzone ca fiind un brand românesc, îndrăgostit de Italia, în special de Italia anilor ’50-’60, perioada în care această țară minunată se reface după cel de-al Doilea Război Mondial și ajunge să cunoască un boom în dezvoltarea sa, așa-numitul „miracol economic”. Este perioada în care cinematografia italiană era luată drept model și sursă de inspirație de regizorii de la Hollywood, iar starurile ei (Sophia Loren, Gina Lollobrigida), alături de alte legende vii (Brigitte Bardot, Audrey Hepburn) deveneau fashion icon-uri pentru femeile de pretutindeni. Misiunea brandului Don Pizzone este de a recrea acea lume plină de farmec, eleganță și optimism, un refugiu de câteva clipe din nesiguranța, zbuciumul și de multe ori, valorile răsturnate ale prezentului. Spotul radio realizat cu ajutorul unui tenor și difuzat la Kiss FM și Magic FM, i-a făcut pe clienți să spună că nu își mai pot scoate melodia din cap. Atunci, am avut confirmarea că Don Pizzone va fi un brand cu „lipici”.

Stay Young Productions - amintiri pentru o viață
Am creat brandul Stay Young Productions pentru o companie româno-britanică, specializată în realizarea de fotografii și materiale video școlare. Ședința foto organizată pentru website mi-a oferit o experiență unică. Reușita acestui proiect s-a datorat în mare măsură și colaborării cu Școala de modelling Cleopatra Popescu - fostă Miss România.

The Square - dincolo de imagine
THE SQUARE a fost nu doar încă un brand construit ca specialist de marketing, ci și o experiență jurnalistică binevenită după încheierea carierei în televiziune. Revista a apărut ca un proiect unic în România, fiind construită pe conceptul REALITĂŢII AUGMENTATE. Citez din editorialul primului număr: „Știm că, de multe ori, lucrurile nu sunt ceea ce par. Ei bine, nici de această dată. Ceea ce ai în mână nu este o simplă revistă. Imaginile statice care poartă într-un colţ semnul unui telefon mobil sunt, de fapt, porţi de intrare către o realitate extinsă, aflată în mişcare. Astfel, ai acces instant la filme de prezentare pentru articolele şi reclamele din THE SQUARE. Prin urmare, îţi propunem nu doar o revistă, ci o experienţă. Vrem să fii în pas cu tot ce e nou, pentru a face alegerile care ţi se potrivesc cel mai bine.”



Cajun - reveal yourself
Un alt brand creat a fost CAJUN, care reunește creațiile designerilor români: Cristian Rusu, Crina Bulprich și Oana Galmati. Brandul propune revelarea personalității prin outfit-uri originale și luptă împotriva hainelor care ne uniformizează pe toți și nu spun mai nimic despre complexitatea interioară a celui care le poartă: „Cajun … e o ALTERNATIVĂ la hainele care nu spun nimic despre tine… e o MODALITATE DE EXPRIMARE a personalităților puternice, care nu pot rămâne ascunse… e o MANIFESTARE a minților creative și a sufletelor frumoase. Hainele Cajun reprezintă o combinație de PUTERE, ELEGANȚĂ și ATITUDINE, o manifestare care vine ca o prelungire a universului tău interior. Cajun e DIFERIT – așa cum TU ești DIFERIT.





Pizza Prima - pentru campionul din tine
Un rebranding de succes a fost proiectul PIZZA PRIMA: un logo nou, un slogan nou, autovehicule de livrare reinscripționate, astfel încât nu pot trece neobservate, cutii de livrare surpriză care, pe langă rolul de ambalare a produselor, au primit și un rol distractiv prin imprimarea unor jocuri – concept inovativ pe piața din România, care a avut un feedback excelent. Am lansat la Pizza Prima și o campanie intitulată TU ȘTII CE MĂNÂNCI?, care a luptat, prin informare, împotriva înlocuitorilor de mozzarella, foarte des folosiți în industria pizza și care provoacă grave probleme de sănătate. În plus, PIZZA PRIMA a trecut integral la ambalaje biodegradabile.




Yaya Learn&Play - centru educațional pentru copii și elevi
Centrul de dezvoltare personală pentru copii și elevi YAYA din Târgu Mureș a avut, în urma colaborării cu Business ART, un website nou, cu informații clare, bine structurate, un logo updatat și materiale de promovare eficiente, pline de culoare. Provocarea cea mai mare a reprezentat-o în acest caz volumul consistent de informații, datorat unei oferte foarte bogate de cursuri, activități și servicii. Soluția salvatoare am găsit-o în sistemul prezentărilor de tip acordeon.


Campanii umanitare
Asociația Propediatria
"Copiii noștri sunt viitorul nostru!" - campanie strângere de fonduri pentru achiziționarea unui flowcitometru (aparat care depistează leucemia la copii).

Împreună pentru Serbia
Campania umanitară “Împreună pentru Serbia” s-a desfăşurat în perioada 30 mai – 5 iunie 2014 şi a fost iniţiată de Offroad Club Sibiu, Casa de Cultură a Municipiului Sibiu, Clubul Rotary Sibiu şi Asociaţia Alumni Facultatea de Litere şi Arte ULBS, pe care o reprezentam la vremea respectivă. Rezultatul campaniei: peste 5 tone de alimente şi produse de igienă şi 12.000 lei donaţi de firme şi persoane fizice pentru întrajutorarea sârbilor din oraşul Valjevo şi satul Rebelj, greu încercati de inundaţiile din luna mai 2014.

Hosting Events
MC - prezentare concerte, spectacole de balet, fashion show-uri
