Colaborarea cu RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU a durat un an de zile și încă mai desfășurăm proiecte împreună cu același entuziasm ca la început. Ceea ce s-a întâmplat la RVE Sibiu a fost un proiect foarte complex. Postul de radio are acum o strategie de marketing și PR unitară și updatată, un site complet, mobile-friendly, o pagină de Facebook crescută organic, dinamică, atractivă și colaboratori importanți care apelează la serviciile lor. Am lansat împreună prima revistă RVE Sibiu din cei 23 de ani de existență ai radioului ‒ RELEVANT. Tot o lansare în premieră au fost și CONFERINȚELE RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU. Am organizat împreună concursuri, campanii umanitare, iar vânzările de produse RVE (calendare și CD-uri) au crescut cu peste 300%.
Prin conceptul MURA, am lansat un nou brand, care a introdus un produs unic pe piața din România: mesele cu foc, destinate spațiilor outdoor. Pe lângă originalitate și impactul estetic deosebit, acestea încălzesc atmosfera și stârnesc pofta de povești. Am organizat ședințe foto împreună cu cei de la MURA și ne-am bucurat de o colaborare și comunicare foarte bune. Acum, lucrăm la o campanie outdoor. De curând, a debutat și o colaborare între MURA și eMAG Marketplace.
THE SQUARE a fost nu doar încă un brand construit ca om de marketing, ci și o experiență jurnalistică venită după încheierea carierei în televiziune. Revista apărea ca un proiect unic în România, fiind construită pe conceptul REALITĂŢII AUGMENTATE. Citez din editorialul primului număr: „Știm că, de multe ori, lucrurile nu sunt ceea ce par. Ei bine, nici de această dată. Ceea ce ai în mână nu este o simplă revistă. Imaginile statice care poartă într-un colţ semnul unui telefon mobil sunt, de fapt, porţi de intrare către o realitate extinsă, aflată în mişcare. Astfel, ai acces instant la filme de prezentare pentru articolele şi reclamele din THE SQUARE. Prin urmare, îţi propunem nu doar o revistă, ci o experienţă. Vrem să fii în pas cu tot ce e nou, pentru a face alegerile care ţi se potrivesc cel mai bine.”
Un alt brand creat de la zero a fost CAJUN, care reunește creațiile designerilor români: Cristian Rusu, Crina Bulprich și Oana Galmati. Așa cum i-am conceput și sloganul, brandul propune revelarea personalității prin outfit-uri originale și luptă împotriva hainelor care ne uniformizează pe toți și nu spun mai nimic despre complexitatea interioară a celui care le poartă: „cajun … is AN ALTERNATIVE to the clothes that say nothing about you … it is A WAY OF EXPRESSION for your strong personality, that cannot remain hidden anymore … it is A MANIFESTATION of the creative minds and of the beautiful souls. Cajun clothes represent a combination of power, elegance and attitude that extend your inner universe. Cajun is DIFFERENT – the way YOU are DIFFERENT.”