Un rebranding reușit și de succes este proiectul PIZZA PRIMA: un logo nou, un slogan nou, autovehicule de livrare reinscripționate, astfel încât nu pot trece neobservate, cutii de livrare surpriză care, pe langă rolul de ambalare a produselor, au primit și un rol distractiv prin imprimarea unor jocuri - concept inovativ pe care nu l-am mai întâlnit nicăieri și care a avut un feedback excelent. Am lansat la Pizza Prima și o campanie intitulată TU ȘTII CE MĂNÂNCI?, care luptă, prin informare, împotriva înlocuitorilor de mozzarella, mult prea des folosiți în industria pizza și care provoacă grave probleme de sănătate. În plus, PIZZA PRIMA a trecut integral la ambalaje biodegradabile și declarăm cu fiecare ocazie, în materialele promoționale, valorile companiei: NE PASĂ de sănătatea ta, NE PASĂ de mediu...
Colaborarea cu RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU durează de șase ani - timp în care am desfășurat împreună proiecte, cu același entuziasm ca la început. Ceea ce s-a întâmplat la RVE Sibiu a debutat ca un proiect foarte complex. Postul de radio are acum o strategie de marketing și PR unitară și updatată, un website complet, mobile-friendly, o pagină de Facebook crescută organic, dinamică, atractivă și colaboratori importanți, care apelează la serviciile radioului. Am lansat împreună prima revistă RVE Sibiu din cei 23 de ani de existență ai radioului ‒ RELEVANT. Tot o lansare în premieră au fost și CONFERINȚELE RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU. Am organizat împreună concursuri, campanii umanitare, iar vânzările de produse RVE (calendare și CD-uri), în urma colaborării, au crescut cu peste 300%.
Prin conceptul MURA, am lansat un nou brand, care a introdus un produs unic pe piața din România: mesele cu foc, destinate spațiilor outdoor. Pe lângă originalitate și impactul estetic deosebit, acestea încălzesc atmosfera și stârnesc pofta de povești. După crearea website-ului, am organizat ședințe foto împreună cu cei de la MURA și ne-am bucurat de o colaborare și comunicare foarte bune. Acum, lucrăm la o campanie outdoor. De curând, a debutat și o colaborare între MURA și eMAG Marketplace.
THE SQUARE a fost nu doar încă un brand construit ca specialist de marketing, ci și o experiență jurnalistică binevenită după încheierea carierei în televiziune. Revista a apărut ca un proiect unic în România, fiind construită pe conceptul REALITĂŢII AUGMENTATE. Citez din editorialul primului număr: „Știm că, de multe ori, lucrurile nu sunt ceea ce par. Ei bine, nici de această dată. Ceea ce ai în mână nu este o simplă revistă. Imaginile statice care poartă într-un colţ semnul unui telefon mobil sunt, de fapt, porţi de intrare către o realitate extinsă, aflată în mişcare. Astfel, ai acces instant la filme de prezentare pentru articolele şi reclamele din THE SQUARE. Prin urmare, îţi propunem nu doar o revistă, ci o experienţă. Vrem să fii în pas cu tot ce e nou, pentru a face alegerile care ţi se potrivesc cel mai bine.”
Un alt brand creat de la zero a fost CAJUN, care reunește creațiile designerilor români: Cristian Rusu, Crina Bulprich și Oana Galmati. Așa cum i-am conceput și sloganul, brandul propune revelarea personalității prin outfit-uri originale și luptă împotriva hainelor care ne uniformizează pe toți și nu spun mai nimic despre complexitatea interioară a celui care le poartă: „Cajun … e o ALTERNATIVĂ la hainele care nu spun nimic despre tine... e o MODALITATE DE EXPRIMARE a personalităților puternice, care nu mai pot rămâne ascunse... e o MANIFESTARE a minților creative și a sufletelor frumoase. Hainele Cajun reprezintă o combinație de PUTERE, ELEGANȚĂ și ATITUDINE, care vine ca o prelungire a universului tău interior. Cajun e DIFERIT - așa cum TU ești DIFERIT.”