Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR

  • ACASĂ
  • SERVICII
  • PORTOFOLIU
  • OPINII CLIENȚI
  • BLOG
    • Marketing
    • Branding
    • Trenduri
  • CONTACT
Menu

Branding

CEA MAI POTRIVITĂ CULOARE PENTRU LOGO

26 February 2016 1 Comment

Fiecare pas trebuie gândit într-un business – și asta, încă de la început. Nu solicita un design pentru logo-ul companiei tale, care să se potrivească în principal cu preferințele tale cromatice, ci cu cele ale pieței țintă, cu emoțiile pe care dorești să le trezească și cu domeniul de activitate în care ești prezent.

Culorile și emoțiile corespondente

Fiecare culoare determină anumite reacții, iar acest fapt nu poate fi ignorat. La mijloc, e într-adevăr multă psihologie, însă dacă vei înțelege că și alegerea unei culori cu care să fie identificat brandul tău e foarte importantă, acest aspect va contribui și el la susținerea afacerii tale. Prin urmare, este ideal să iei în considerare nu numai paleta de culori, ci și „paleta de emoții” produse de fiecare culoare în parte, uneori, chiar de nuanțe ale culorilor.

Pentru început, haideți să vedem ce emoții și stări corespund fiecarei culori, la modul general:

Și pentru a te inspira mai mult, am realizat un grafic, în care poți observa care sunt cel mai intens folosite culori de către primele 100 de branduri ale lumii.

Cred că și de aici se poate învăța ceva, pentru că aceste companii au demonstrat deja că știu bine ceea ce fac. Însă, nu luați încă o decizie. Foarte importantă este, așa cum am menționat mai sus, și industria în care vă desfășurați activitatea.

Alegerea unei culori în funcție de domeniul de activitate

Conform unor informații întâlnite pe entrepreneur.com, am sintetizat datele descoperite într-un tabel și voi nota de la 1 la 3 frecvența folosirii unei anumite culori pentru logo-urile dintr-o industrie anume, aceasta însemnând:
1 – alegerea cea mai frecventă;
2 – așa și așa;
3 – nu e o alegere populară.

Bineînțeles, acestea nu sunt reguli bătute în cuie, ci doar concluzii pe baza practicilor uzuale.

Una sau mai multe culori?

Dacă dorești să asociezi două sau mai multe culori, esti liber să o faci, însă ia în calcul și informația că primele 100 de branduri ale lumii au făcut următoarele alegeri:
• 95 % – folosesc 1 sau 2 culori;
• 5% – folosesc mai mult de 2 culori.

Vă doresc alegeri bune, inspirație și success!

best brand coloursbrandbrand colour psychologybrand coloursbrand colours and their meaningbrand colours meaningbrandingchoosing brand coloursconsultant marketingconsultant marketing sibiuculoare logoculori brandinglaura dobrotalogologo sibiumai multi clientimarketingspecialist marketingspecialist marketing sibiustart up
Previous Post Next Post

You may also like

28 January 2016

DOMNULE BRAND, ÎMI PARE BINE SĂ VĂ CUNOSC!

11 December 2015

CONTENT WRITING PROFESIONIST ÎNSEAMNĂ MAI MULŢI CLIENŢI

1 December 2015

SPECIALISTUL DE MARKETING – CU EL SAU FĂRĂ EL?

1 Comment

  1. Pingback: Cum să alegi culoarea logo-ului – Laura Dobrotă – Consultant Marketing și PR

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

SALUT și BUN VENIT la Business ART!

Laura Dobrotă Business ART Marketing

Dacă PROMOVAREA ȘI COMUNICAREA sunt punctele slabe ale afacerii tale, dacă brandul tău a devenit „prăfuit”, iar concurența ți-a luat-o înainte, dacă managementul afacerii nu îți mai lasă timp și pentru un MARKETING conectat la ULTIMELE TENDINȚE în domeniu, ai ajuns unde trebuie pentru că îți pot oferi cele mai potrivite soluții. Experiența de aproape un deceniu în TELEVIZIUNE și STUDIILE ÎN MARKETING, alături de creativitatea și pasiunea mea pentru cunoaștere și comunicare, îmi conferă o ABORDARE ORIGINALĂ ȘI INCISIVĂ în domeniul promovării, o mai bună înțelegere a celor mai potrivite modalități de targetare a consumatorilor potențiali. Din 2015, la Business ART, am creat și dezvoltat BRANDURI DIN DOMENII DIVERSE: media, educație, IT, mobilier, medicină, restaurante, delivery, organizare evenimente, fashion sau construcții. Pentru detalii cu privire la felul în care ți-am putea fi de folos, te rog consultă secțiunea SERVICII.

Businss Art Marketing logo

OPINII CLIENȚI

O experiență minunată

„A făcut din tot o experiență minunată! Munca e plăcere când ai alături oameni minunați și mai ales bine pregătiți!... Citește mai mult...

Andra Gîdea ‒ Fondator MURA

Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR
5
2017-10-04T14:24:39+00:00

Andra Gîdea ‒ Fondator MURA

„A făcut din tot o experiență minunată! Munca e plăcere când ai alături oameni minunați și mai ales bine pregătiți! Mulțumiri Laura Dobrotă pentru brandul MURA – masa ta de povești.”
https://lauradobrota.ro/testimonials/o-experienta-minunata/

Un bun cunoscător al ultimelor tendințe…

un bun cunoscător al ultimelor tendințe

Cristina Giurgiu ‒ Director RVE Sibiu

Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR
5
2017-10-04T12:54:41+00:00

Cristina Giurgiu ‒ Director RVE Sibiu

un bun cunoscător al ultimelor tendințe
https://lauradobrota.ro/testimonials/testimonial-2/

Profesionalismul și talentul la un loc își spun întotdeauna cuvântul.

Profesionalism și talent

Ovidiu Cernat ‒ Owner 3D Studios

Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR
5
2017-10-04T12:52:00+00:00

Ovidiu Cernat ‒ Owner 3D Studios

Profesionalism și talent
https://lauradobrota.ro/testimonials/titlu-titlu/

Viziune și soluții bine gândite…

„Colaborarea cu Laura Dobrotă a însemnat pentru Radio Vocea Evangheliei Sibiu, o consolidare a departamentelor de Imagine și Marketing, cu... Citește mai mult...

Doris Lupu ‒ Redactor/Realizator/Specialist PR RVE Sibiu

Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR
5
2017-10-18T09:01:24+00:00

Doris Lupu ‒ Redactor/Realizator/Specialist PR RVE Sibiu

„Colaborarea cu Laura Dobrotă a însemnat pentru Radio Vocea Evangheliei Sibiu, o consolidare a departamentelor de Imagine și Marketing, cu predilecție, prin rigurozitatea ideilor și a strategiei propuse și aplicate în acest sens. Întreaga echipă i-a apreciat viziunea și soluțiile bine gândite.”
https://lauradobrota.ro/testimonials/viziunea-si-solutiile-bine-gandite/

Informații de marketing practice, pertinente, extrem de utile…

„Am cunoscut-o pe Laura la o întâlnire a femeilor antreprenor din Sibiu, în cadrul căreia ne-a vorbit despre ce înseamnă... Citește mai mult...

Daniela Vuță ‒ Fondator Speakers Club Sibiu/Coordonator Happy Moms Sibiu

Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR
5
2017-10-18T10:05:00+00:00

Daniela Vuță ‒ Fondator Speakers Club Sibiu/Coordonator Happy Moms Sibiu

„Am cunoscut-o pe Laura la o întâlnire a femeilor antreprenor din Sibiu, în cadrul căreia ne-a vorbit despre ce înseamnă o strategie de promovare eficientă într-un business. Am ascultat atunci informații de marketing practice, pertinente, extrem de utile oricărui antreprenor. Toate acestea, abordate într-o manieră profesionistă, cu mult entuziasm și căldură, deopotrivă. Laura Dobrotă este un consultant în domeniul marketing, pe care îl recomand cu încredere!"
https://lauradobrota.ro/testimonials/informatii-de-marketing-practice-pertinente-extrem-de-utile/
5
Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR

E-BOOK GRATUIT



REȚELE SOCIALE

DIN PORTOFOLIU

2021-03-31 12:32:42

14

PIZZA PRIMA

PIZZA PRIMA

  • PIZZA PRIMA
  • PIZZA PRIMA
  • PIZZA PRIMA

Un rebranding reușit și de succes este proiectul PIZZA PRIMA: un logo nou, un slogan nou, autovehicule de livrare reinscripționate, astfel încât nu pot trece neobservate, cutii de livrare surpriză care, pe langă rolul de ambalare a produselor, au primit și un rol distractiv prin imprimarea unor jocuri - concept inovativ pe care nu l-am mai întâlnit nicăieri și care a avut un feedback excelent. Am lansat la Pizza Prima și o campanie intitulată TU ȘTII CE MĂNÂNCI?, care luptă, prin informare, împotriva înlocuitorilor de mozzarella, mult prea des folosiți în industria pizza și care provoacă grave probleme de sănătate. În plus, PIZZA PRIMA a trecut integral la ambalaje biodegradabile și declarăm cu fiecare ocazie, în materialele promoționale, valorile companiei: NE PASĂ de sănătatea ta, NE PASĂ de mediu...

View More

0000-00-00 00:00:00

1

RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU

RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU

  • RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU
  • RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU
  • RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU

Colaborarea cu RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU durează de șase ani - timp în care am desfășurat împreună proiecte, cu același entuziasm ca la început. Ceea ce s-a întâmplat la RVE Sibiu a debutat ca un proiect foarte complex. Postul de radio are acum o strategie de marketing și PR unitară și updatată, un website complet, mobile-friendly, o pagină de Facebook crescută organic, dinamică, atractivă și colaboratori importanți, care apelează la serviciile radioului. Am lansat împreună prima revistă RVE Sibiu din cei 23 de ani de existență ai radioului ‒ RELEVANT. Tot o lansare în premieră au fost și CONFERINȚELE RADIO VOCEA EVANGHELIEI SIBIU. Am organizat împreună concursuri, campanii umanitare, iar vânzările de produse RVE (calendare și CD-uri), în urma colaborării, au crescut cu peste 300%.

View More

2017-09-27 11:14:41

11

MURA ‒ masa ta de povești

MURA ‒ masa ta de povești

  • MURA ‒ masa ta de povești
  • MURA ‒ masa ta de povești
  • MURA ‒ masa ta de povești

Prin conceptul MURA, am lansat un nou brand, care a introdus un produs unic pe piața din România: mesele cu foc, destinate spațiilor outdoor. Pe lângă originalitate și impactul estetic deosebit, acestea încălzesc atmosfera și stârnesc pofta de povești. După crearea website-ului, am organizat ședințe foto împreună cu cei de la MURA și ne-am bucurat de o colaborare și comunicare foarte bune. Acum, lucrăm la o campanie outdoor. De curând, a debutat și o colaborare între MURA și eMAG Marketplace.

2017-09-27 11:25:36

13

Revista THE SQUARE

Revista THE SQUARE

  • Revista THE SQUARE
  • Revista THE SQUARE
  • Revista THE SQUARE

THE SQUARE a fost nu doar încă un brand construit ca specialist de marketing, ci și o experiență jurnalistică binevenită după încheierea carierei în televiziune. Revista a apărut ca un proiect unic în România, fiind construită pe conceptul REALITĂŢII AUGMENTATE. Citez din editorialul primului număr: „Știm că, de multe ori, lucrurile nu sunt ceea ce par. Ei bine, nici de această dată. Ceea ce ai în mână nu este o simplă revistă. Imaginile statice care poartă într-un colţ semnul unui telefon mobil sunt, de fapt, porţi de intrare către o realitate extinsă, aflată în mişcare. Astfel, ai acces instant la filme de prezentare pentru articolele şi reclamele din THE SQUARE. Prin urmare, îţi propunem nu doar o revistă, ci o experienţă. Vrem să fii în pas cu tot ce e nou, pentru a face alegerile care ţi se potrivesc cel mai bine.”

2017-09-27 11:21:56

12

Cajun – Reveal yourself

Cajun – Reveal yourself

  • Cajun – Reveal yourself
  • Cajun – Reveal yourself
  • Cajun – Reveal yourself

Un alt brand creat de la zero a fost CAJUN, care reunește creațiile designerilor români: Cristian Rusu, Crina Bulprich și Oana Galmati. Așa cum i-am conceput și sloganul, brandul propune revelarea personalității prin outfit-uri originale și luptă împotriva hainelor care ne uniformizează pe toți și nu spun mai nimic despre complexitatea interioară a celui care le poartă: „Cajun … e o ALTERNATIVĂ la hainele care nu spun nimic despre tine... e o MODALITATE DE EXPRIMARE a personalităților puternice, care nu mai pot rămâne ascunse... e o MANIFESTARE a minților creative și a sufletelor frumoase. Hainele Cajun reprezintă o combinație de PUTERE, ELEGANȚĂ și ATITUDINE, care vine ca o prelungire a universului tău interior. Cajun e DIFERIT - așa cum TU ești DIFERIT.”

View More

2021-03-31 14:58:42

15

YAYA LEARN & PLAY

YAYA LEARN & PLAY

Centrul de dezvoltare personală pentru copii și elevi YAYA din Târgu Mureș, în urma colaborării cu Business ART, a avut un website nou, cu informații clare, bine structurate. Realizarea materialelor de promovare, pline de culoare a fost o reală plăcere.

View More

INSTAGRAM

lauradobrota.ro

🔴 Fondator Business Art Marketing Agency - Sibiu
🔴 Creare brand-uri şi site-uri de impact
🔴 Manageriere conturi social media şi campanii publicitare

Laura Dobrotă
Parcă uneori, fragilitatea şi efemeritatea spore Parcă uneori, fragilitatea şi efemeritatea sporesc frumusețea.
Una dintre cele mai mari minuni este aceea că Dum Una dintre cele mai mari minuni este aceea că Dumnezeu ne-a creat atât de DIFERIȚI. Să rămânem aşa! Aduce valoare vieții şi relațiilor dintre noi. ❤
Weekend alb... Să aveți tihnă! ❤ Weekend alb... Să aveți tihnă! ❤
Ce bine ar fi să fie exact invers! 😊 Ce bine ar fi să fie exact invers! 😊
Încă o victorie! 😁 Am reuşit să montez lanțurile pe roți. Slavă Domnului! Sometimes, life is hard, but beautiful! ❤
#singlemomproblemsolved
Este poate cel mai complex citat de marketing şi Este poate cel mai complex citat de marketing şi vânzări EVER. Poate sta la baza unei strategii salvatoare pentru orice business! I simply love it! ❤
O pictură perfectă a unui Pictor Desăvârşit. O pictură perfectă a unui Pictor Desăvârşit. ❄ O zi de poveste să aveți! ❤
Pentru orice antreprenor e timpul, mai mult ca nic Pentru orice antreprenor e timpul, mai mult ca niciodată, să învețe "să patineze", dacă nu a făcut-o până acum. 😊
Să luăm din 2020 şi să ducem mai departe cu no Să luăm din 2020 şi să ducem mai departe cu noi în 2021:
◽obiceiul de a petrece mai mult TIMP ÎN FAMILIE,
◽obiceiul de a încerca REȚETE NOI ÎN BUCĂTĂRIE şi
◽obiceiul de a avea momente de introspecție mai dese, în care să încercăm să pătrundem mai adânc SCOPUL PENTRU CARE NE-A CREAT DUMNEZEU.
Să lăsăm în urmă însă:
◽TEAMA că deşi ne trezim sănătoşi, până la sfârşitul zilei, am putea deveni un număr într-o statistică a pandemiei,
◽DUREREA pricinuită de oamenii pe care i-am pierdut în lupta cu virusul sau
◽PERSPECTIVA SUMBRĂ asupra societății şi economiei.
Să nu obosim SĂ SPERĂM, să ne facem partea şi mai ales să nu ne pierdem VIZIUNEA şi acel DE CE pentru care ne trezim în fiecare dimineață şi care ne inspiră să trăim cu BUCURIE şi RECUNOŞTINȚĂ.
La mulți ani binecuvântați! ❤
Load More… Follow on Instagram

CATEGORII

  • Apariții media
  • Branding
  • Cum să…
  • Interviuri
  • Marketing
  • Trenduri

ARHIVĂ

  • August 2020
  • September 2019
  • August 2019
  • June 2019
  • October 2018
  • November 2017
  • March 2016
  • February 2016
  • January 2016
  • December 2015

CĂUTARE

  • ACASĂ
  • SERVICII
  • PORTOFOLIU
  • OPINII CLIENȚI
  • BLOG
  • CONTACT

Laura Dobrotă - Consultant Marketing și PR