CONTENT WRITING PROFESIONIST ÎNSEAMNĂ MAI MULŢI CLIENŢI

Ce este content writing-ul?

Content writing-ul se referă la crearea de conţinut (prezentări folosite pentru site-uri, postări pentru blog-uri, ştiri, articole, newslettere etc.), cu scopul de a atrage şi reţine mai mulţi clienţi. De aici, content marketing-ul, care, conform Content Marketing Institute, defineşte crearea si distribuirea de conţinut valoros, relevant şi coerent, cu scopul de a atrage şi a reţine o audienţă clar definită şi, prin urmare, de a produce acţiuni ale clienţilor, care duc la creşterea profitului. Este cea mai folosită metodă de promovare în ultimii ani.

De ce folosim content writing?

După cum afirmam şi mai sus, content writing-ul atrage şi reţine mai mulţi clienţi. Reprezintă însăşi comunicarea cu ei. Fără conţinut, SEO nu ar avea ce optimiza pentru motoarele de căutare. Prin urmare, conţinutul postat este inima oricărei strategii de marketing.

Cine ar trebui să realizeze content writing?

Mulţi proprietari de afaceri obişnuiesc să scrie chiar ei textele prin care comunică cu audienţa sau să delege această sarcină angajaţilor care nu au experienţă sau cunoştinţe referitoare la ce înseamnă cu adevărat a scrie un conţinut de calitate pentru site-urile firmelor respective. Şi de aici, greşeli de exprimare, greşeli de gramatică, folosirea improprie a unor termeni, texte care nu atrag trafic pe site şi care dau impresia de superficialitate şi lipsă de profesionalism. Soluţia ar fi angajarea unui content writer, care oferă:

1. Conţinut profesionist, care include, conform studiilor, cuvinte cheie folosite de clienții potențiali. Acestea îi vor ajuta pe cei din urmă să te găsească imediat şi, implicit, vor ajuta și motoarele de căutare. (Site-urile cu un conţinut care răspunde mai bine întrebărilor pe care user-ii le caută, sunt afişate mai sus în rezultate).

2. Conţinut de calitate, care să aibă cele mai potrivite call-uri to action, astfel încât clienţii tăi să achiziționeze produsele sau serviciile oferite de afacerea ta.

3. Conţinut actualizat, postat în mod regulat, care, din nou, se transformă în afişări ale site-ului pe primele locuri de către motoarele de căutare – totul pentru ca brandul tău să iasă mai mult în evidenţă.

4. Conţinut realizat rapid, respectând deadline-urile.

În plus, în tot acest timp, tu te poţi ocupa de lucrul la care te pricepi cel mai bine: managementul afacerii tale.

Cum creăm conţinut de succes?

Lucrurile nu sunt atât de simple, cum par la prima vedere. Nu orice conținut publicat înseamnă un pas înainte. Conform unui studiu recent, majoritatea conţinutului publicat pe internet este ignorat. Doar 25% din articole reuşesc să realizeze ceva.

Sursa: BuzzSumo – Research report: Content, Shares and Links. What We Learnt From 1 Million Posts

Toţi ne dorim să ne încadrăm în cei 25%. Însă cum? Ia în considerare următoarele aspecte:

1. Lungimea articolului. S-a ajuns la concluzia că articolele scurte (sub 1000 de cuvinte) primesc un procent mai mare de like-uri şi unul mai mic de distribuiri, în timp ce articolele lungi (între 1000 şi 2000 de cuvinte) au un număr mai mare de distribuiri şi unul mai mic de like-uri.

2. Conţinutul articolului. Creează articole care să conţină liste, imagini video, infografice, articole care explică „cum să…” sau care răspund la întrebarea „de ce”. Acestea au cel mai mare feedback.

În concluzie, dacă angajezi un content writer, scapi de toate aceste griji, iar dacă alegi să realizezi singur articolele, încearcă să găseşti reţeta cea mai potrivită pentru afacerea ta. Scrie deopotrivă articole scurte şi lungi şi încorporează în postări conţinutul pe care l-am amintit mai sus. Succes!

You may also like

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *